close

你拍攝的 IMG_6971。

正解:RMB17
冇人答中~(我應該冇睇漏掛)
van妹妹係最快又最邊個個
下次見面提我拎支掃俾你啦~叻女

我進入了爆。珠。時。期。
最近公司的K人們變得更K
(K for what??
請自行套入)
不停將自己的工作堆到我的檯頭
但為了抗衡放假OT的奇怪作風
我開著了我的爆珠mode
一於繼續我6點準時放工準則

【題外話】
大家身邊有沒有明明工作不多
但瘋狂OTK
明明已經幫他們處理大部份工作
放假(甚至聖誕、新年等大日子) 都要返公司OT
令我不禁懷疑自己是否太少工作?!
但明明我大概知道全公司各人工作量……
(
我不是大粒佬~只是太低級尊做收fax工作
對一間全靠fax與外界聯繫的公司
fax者比任何人都清楚同事工作量)

收洩完…….
由於爆珠mode易開難關
我發現爆定珠仲有時間
這陣子大概可以經常性返工po
今日show我近日愛將俾大家睇

不知名掃一支
入手原因是外型同MAC #214類似
阻於#214太好用~但亦太貴
原本打算用CS Medium Fluff代替
但一用#214show quail – Deep Shade
(show quail…….
old school!!!)
Medium
即時比下去
但叫我日日洗掃~我又真係勁懶
多謝親愛的~又係廠搵到支好野俾我

外型比較
#214
毛比較密同實整
愛將比較薄身,亦較軟身

hapiwitch 拍攝的 IMG_6987。

但由於愛將的毛短
令上色時會較實色
而且毛軟身令做blending同實色效果都好好
#214
blending比較難少少
當然#214始終是MAC出的
掃形做得比愛將做得好

做下眼影還是#214比較好

hapiwitch 拍攝的 IMG_6973。

最驚喜是用deep shade做比較時
愛將的上色度有勝過#214的傾向
我做了兩個小實驗
第一次是用兩支掃只上一次deep shade
愛將顯色度比#214好一丁點
第二次是各上三次
效果就差不多了

上1次的效果
(左起)愛將-->214
hapiwitch 拍攝的 IMG_6982。

上3次的效果
(左起)愛將-->214-->Medium Fluff

hapiwitch 拍攝的 IMG_6983。

但問題是效果只差一丁點
何解會令一個品牌控放棄心愛品牌
就是最近玩具買很大 (我將會有20粒新腮紅~呵)
某人窮鬼上身
唯有狂玩平野

匯應通時間
大家競猜這支掃的值價是多少?
約至整數位~單位為RMB
第一個猜中會收到小禮物一份 (認真的!!!!)
答案將於明日下午12時公佈

提示:真係超級平!!!!

我將會再爆珠多一陣子
但將會寫和計劃要寫的都不一樣
我會努力!!!!完。

arrow
arrow
    全站熱搜

    yan~hapi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()