close

 

繼My Little POny之後
終於到我的卡通Look Part2啦
上次都預告過
今次係我好愛的Powerpuff Girl
三個入面我最最最愛Bubbles
但Bubbles呢d Cutie風都幾唔match我眼形
唯有畫左Buttercup先啦
(鬼叫佢係綠色~我最鍾意綠色Look)

Buttercup係有d嬌嬌女
Gossip Girl個種
所以可以畫型少少

 

 

 

 

 

 

 

都係一樣~俾個機會大家做心理準備

 

 

 

OR禁"上一頁"走佬......

 

 

hapiwitch 拍攝的 IMG_6918。

 

hapiwitch 拍攝的 IMG_6924。

hapiwitch 拍攝的 IMG_6925。

大家有冇發現d眼睫毛好似冇上mascara咁呢
因為我係放工返黎用sponge推走原本個眼妝再上
懶爆唔想補mascara (一補好易小強腳)

 

差dd漏左~自我檢討時間:
1. 綠色part可以再sharp少少~dramatic d (今次個look可以出到街咁濟)
2. 白色唔夠多~個人認為powerpuff girl look唔少得白色
3. Masacra要加強。加強。再。加。強。
4. 黑色blending part如果疊night porter可能會更靚

 

P.S.

好想轉相機~好想要Fuji
我呢d皮膚差爆
好需要美肌功能架嘛~
要買少d玩具啦

hapiwitch 拍攝的 1。

 

 

呢排好愛Nicole Richie (搵日寫篇佢的post~超傳奇)
佢always都會整個村姑頭
睇相就明

hapiwitch 拍攝的 1636759006。

用黎著vintage look會好好睇
但我整左幾次都整唔到個種Feel
定係黑髮唔太match呢???!!!
有冇人有tut video/tips可以話我知

練習中...................

hapiwitch 拍攝的 IMG_6936。

arrow
arrow
    全站熱搜

    yan~hapi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()