close

hapiwitch 拍攝的 IMG_6558。

好的~

我發現..........

我真的每一個LE都會乖乖地把銀兩奉上給MAC

明明唇物已經多到不尋常的地部

明明知道唇物是不能夠囤

明明十日有九日我都是nude嘴示人

明明我已經尋找到最完美nude嘴物

我還是敗給了mac的爆色

................算了

反正我是color collector (好聽又腐敗的稱號)

(正題)

一向唇物被嫌太乾太黏的MAC
好像決心改革
推出了新finishes -- cremesheen

本人買了其中兩個色號
(兩者混合便是dm色~dm色一向是我死穴)
質地比以往最滋潤的Lustre更潤
(當然要和日系比併是比不了)
但顯色度非常高
只是........
太。wax。!!!

由於要做到顯色又滋潤
MAC將咱家唇膏造成類似軟蠟質地
非常黏唇~要用唇掃上先靚個種
但顏色又好岩我口味
幸好小女子習慣MAC的唇物
所以小毛病對我影響不大

主角是今次的LE--Cremesheen Glass
當一眾BA以為今次魔唔到我
連我都以為會全身而退
我竟然遇上佢

一上唇非常薄透
但不會因為薄再不顯色
相反...不打底都可以遮本身唇色(我唇色超深!!!)

大家睇片吧啦

我買左Petite Indulgence
爆色again
原來想買Partial to Pink, Melt In Your Mouth
但屋企有十萬支類似色
Emma & Gigi力勸買爆色

hapiwitch 拍攝的 IMG_6559。

hapiwitch 拍攝的 IMG_6562。

hapiwitch 拍攝的 IMG_6565。

上嘴又唔太爆
(相機色哂d爆~真人爆dd~但又冇就咁睇咁爆)

返屋企再試
連lip blam都唔搽
但個嘴唔會好乾
仲好似好do咁

hapiwitch 拍攝的 lip1。

開左檯頭白光燈
(有冇見到我粒為食墨~大家知我點解咁肥啦.....)

hapiwitch 拍攝的 lip2。

麻煩睇下唇only~上唇用黎嚇街坊&驅鬼

hapiwitch 拍攝的 lip3。

正常燈(白溝黃)~最似肉眼睇到ge色

---------------------------------------------------------------------------

非常非常愛
但我唔建議大家買

因。為。

佢貴到冇朋友!!!!!
$160我買盒blush好過
或者加多廿雞買支#212

#@(&#*%)&!)#%&

dazzleglass都係咁我先一直冇買
仲要得2.7g
唔好睇佢大大支
平時Lustreglass~lipglass個d有4.7g...........lll

係我呢d蠢婦先送錢俾人洗

我要努力用哂佢以洩心頭之恨!!!!!!!

良心提示:cremesheen glass係LE~ l/s就會變regualr
                    買唔買大家三思啦~

P.S.MAC你係咪良心發現
       sugarsweet呢個collection
       我聽個名都覺得會跌唔少錢
       你竟然影幅"無知少女訓醒亂畫個妝"DM
       相比上次tendertone ge lollipop girl
       你ge用意都太明顯
       我會明白你ge心意~只包msf~其他bye bye

credit by: temptalia.com

又P.S.大家有冇覺得怪怪地
           中途轉channel
           忍唔住打返廣東話
           用廣東話打真係好爽
           但咪post唔返過去pixnet
           我應該點做好?????????????

arrow
arrow
    全站熱搜

    yan~hapi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()