close

你拍攝的 IMG_6719。

話說我去親台灣
都唔知點解俾人當韓國妹
明明我一口(自以為)流利的普通話
但一眾台灣市民都好堅持用英文答我
同問我係留學生定旅行

好啦~~~大家唔駛嘔住
佢地口中ge韓國妹當然唔係指全智賢~李考利個隻
而係"大餅面"  "眼細"  "輪塾平到好似用燙斗燙過咁"

-------------正題  (我不嬲都話我係廢話王)  -----------

身為敗家精俵俵者ge我
近日又一大發現
係買完一大輪化妝品後
(其實仲有一輪袋子)
我進軍鞋子界

本人超愛奇"妝"異服 (同我熟ge人都知)
一路想搵d歐美feel高跟鞋子
但無聊香港永遠只有悶爆ge漆皮、圓頭
終於~由韓國千辛萬苦買入兩對型鞋

一返屋企俾個超巨型packing嚇呆
明明記得只有兩對鞋

你拍攝的 IMG_6720。

一開.............ok wow!!!!
ems係計實重都唔駛玩到咁大.............

你拍攝的 IMG_6721。

sinbaba係而以勁hit韓國型鞋牌子

正野!!!  (我係dirt野~無錯!!我係返佢係化妝台面影相)

你拍攝的 IMG_6724。

你拍攝的 IMG_6725。

另一對係田園系  (有vintage feel~我至愛)
原本要啡色
唔知點解變左白色.............

你拍攝的 IMG_6722。

你拍攝的 IMG_6730。

個碼仲要係240(about 8碼)~唔fix腳wor!!!!

你拍攝的 IMG_6731。

有冇人有興趣帶佢走~佢好平架咋!!!
我會好感激你幫我留一點空間再買多d野~

 

下次進軍超抵skinny牛仔鞋
朋友們~sinbaba鞋ok~follow me 吧!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    yan~hapi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()