由於這是Hapi在forum中的post
所以會以廣東話來寫文
不明白的就留言要Hapi解釋一下好了

--------------------------------正文----------------------------

眼影類



(左起)
mac tempting quad
mac ge LE (cult of cherry)~如果唔追求日日玩色
要化個靚妝返工~呢個好好用
跟mac face chart畫的話
隻眼會好立體~
有日系nude妝feel
但顏色ge問題~個人覺得變化較少
而且每盤都有隻色比較難上色

mac holiday palette: devoted poppy 6 classical eyes

因為d色比較特別~加上Emma推介 (我親愛的mac ba~佢超級好)
揀左classical呢盒
藍綠色粉比較粗
似似glitter質地
所以用幾次就有少少凹
但d色真係好出
自己一盒玩配色都玩到好多個look
$400有6隻色~抵玩!!





pure luxe mineral e/s powder

mineral e/s~據聞可以放一世
勝在顏色多~而且特別
係MINERAL界ge mp
但當然地冇mp咁顯色同long lasting
不過~如果打好個底&壓多少少
(我個人建議上e/s要用壓~壓好再blend~唔好左右咁掃)
據聞(again?)濕上會更靚~但我未試過



coastal scents 88 ultra shimmer palette

原來諗住訂original~點知訂錯左
呢期係shimmer~original個個係matte
不過呢個都好靚~同canmeleon 36有d似
但呢個顏色更多~上次用呢個88畫左個超人眼妝
好上色~閃得黎係光澤感唔係一粒粒好粗ge閃粉
非常討好~
持久度GE問題唔知點答~因為個次畫冇出街
係屋企練完~一陣就卸左



coastal scents 28 netural palette

呢個如果鍾意玩色GE人必儲
可以畫各種NUDE眼
MICKEY同我兩人見証
持久度非常好
加上各大YTer人手一盤
襯減價即刻入手



mac pro palette with e/s refill
cystal avalance / rice apper / gold mine / rule / trav
warm chill / wishful / bold & brazen / paradisco / sushi flower
swimming / humid / zonk! bleu / freshwater / shimermoss

唔知點評呢個PALETTE
我為左佢GE誕生
負出不少汗水同$$
基本上以sharp色為主 (hk mac ge sharp色少得可憐)
mac ge e/s基本上唔駛點講都知佢幾好
就推幾隻個人認為必買色

rice paper
眉骨H/L同做打底色都非常好
如果唔嫌SIDE野~仲可以用黎掃C位

gold mine + rule
呢個組合可以好易畫一個有layer ge妝
係rule上面疊一層goldmine會有一種好特別ge色 (詞窮)
加少少啡色係眼尾就可以快速完成一個好似好details ge眼妝
而且gold mine ge百搭程度我配過紅/橙/藍/綠/紫/啡都冇問題

shimmermoss
好迷幻feel ge藍綠色
even擦單色都好靚
同埋我好愛拎佢畫下眼線位做簡單ge眼線妝





nyx single e/s

新玩具~nyx一直有開架mac之稱
暫時玩左粉紅(wild flower)同藍色(唔記得)
粉紅俾我拎黎做blush~好靚
但始終係e/s~拎黎做blush有少少唔持久
但比不少日牌貴價胭脂好
藍色完全彌補我係香港mac買唔到electric eel ge遺憾
襯青綠色(mac fresh green mix)靚到

mac minerzlize e/s

都係另一個唔駛講都知幾好ge pdt
香港同外國都極速斷貨
某人甚至不惜工本係tw買返黎
但要小心一點
據聞(agin again?)minerlaize e/s好易碎
係唔跌都會自動粉碎個隻
所以個人建議畫量唔好帶出街

mac metal urge cream e/s

我又想講~"靚到r"
cream ge質地~但好易上色~
顯色度足~甚至唔洗再疊眼影都ok
好彩係佢係改良版
唔易積線
touch wood~身為油人領袖ge我都冇事
但缺點係cream壽命短~忌"儲"

mac red she said mineralize e/s

同上要ge mineralize e/s一樣comment
唯一唔同係中間條銀閃閃係0貼力
唔知佢想點~不過我都有方法對付佢
(請睇下面ge cs eye primer)

mac single e/s

未depot版本
值得一提ge係
exxa (見上)ge功力異常深厚
原本chill collection一d都冇燒我
諗住拎走兩粒glitter走人
點知佢推左2粒超級"其貌不揚"ge野俾我
佢一試埋色我睇
失左手
2008年ge最後承諾"切"底粉碎





mac heatherette trio 1

個case超級靚
但我發現我極少用呢盒野
中間ge藍色係好靚
但唔夾我
我畫親都好似冇哂手感咁~畫得唔靚

mac suite arrasy

佢ge配色配得好好
而且packing特別
上面綠色個盒畫眼頭妝(重點放眼頭位)好適合
但無奈難上色
我有一半ge眼影掃都上唔到呢隻
要用d沾粉力極強~同較硬身ge掃先畫到佢



mj e/s

買左先知佢同gold mine超級似
但係持久度差十條街
如果唔係特價~根本同mac refill差唔多價
個人覺得係屈銀紙買個價有d 唔扺玩

cs mineral e/s powder

雖然我好愛cs
但佢ge e/s powder真係一般
唔顯色~
反而glitter仲好d (忘記入鏡)
d色非常特別
略嫌有少少粗
用個好d ge base就冇乜問題

la splash e/s powder

la splash~點解你唔係香港設櫃??
一個玩具化妝出看ge品牌
令我係冇$$買mp個陣
安撫我ge靈魂(想點r你 )
顏色特別
亦係我收藏中第一粒ge中國紅色(我搵佢搵到台灣)



mac pigment

可唔可以唔comment~我覺得我會好唔客觀
但我真。係。好。鍾。意。mac 。pigment



mac richmetal cream color base

佢屬於cream color base ge一種
係for eye(主打)因為ccb好詭異
同一種pdt~但有時唔上得眼~有時又唔上得咀
隻隻唔同~要問清楚
有d似係rose mp ge cream版
眼用(幫人用)好靚~我用就....腫!!
跟住就拎佢當cream blush打底~
出黎隻色幾透~愛日系ge會鍾意個種feel
如果佢冇咁透我會愛佢多d



la pensee e/s base

平夾大件~顏色靚
可惜閃粉太大粒(我唔太愛大糕閃粉~我會偏光/珠光)

missha eye glimmer cream

唔知點個俾我ge~我用係眼一般
反而幫人化d姐妹妝
(我堅持唔俾d不知名mua係我做姐妹ge時候幫我化~因為質素太參次~自己畫最好睇)
用手拍係銷骨位
同印少少係c位
即刻閃哂~yeah~

d.i.y. mixing medium

無聊YT之作
但真係幾好用
正版mm玩過一次
覺得太貴~唔玩佢
diy呢支效果都ok
用黎濕用e/s做實眼線通常用佢

mac emanuel ungaro cream color base

其實放錯位
佢地係主打for lip/cheek
我試過做眼
不過不失~果然ccb係不能強求
講下紫紅個粒
我會係liquid foudation後~碎粉前用cs支仿187上
一定要超輕手同用187上
唔係會變紙紮

mugu liner gel

我用會溶~但算易上色
唯有用落下眼線
通常
拎黎襯outspoken~

coastal scents eye primer

力好強
D E/S真係會LONG LASTING
但由於太痴
變左要BLEND E/S個時好難BLEND
我而家主打用佢痴GLITTER
因為佢透明同痴得勁
我上完E/S會印CS係E/S上面 (用印就唔會整花)
再痴D GLITTER上去
咁痴法就連RED SHE SAID個個0痴力GE銀光光都LAST到一日
但當E/S BASE就完全唔建議
買返PP好過

mac fluidline #black track

超易上手~趕時間用佢就最岩
但我有時會溶溶地
要睇下果日用乜e/s
如果有時間/去踏青
我會用另一支法寶(後補)

cs liner gel

勝在顏色太awesome~
又平~又longlasting~又易上
究竟cs你仲要研發幾名樣野黎屈我錢

mac paint pot

佢算係cream e/s
但通常用黎做打底
我推ge painterly做實肉色
疊所有色ge e/s都會好出
又遮到本身眼皮d深色
如果鍾意淡妝
可以買bare study
佢係米金色
就會日系feel d
同埋就咁搽都已經好ok (淡妝黎講)



la pensee e/s palette
獲選為08年十大愛用品GE開架E/S PALETTE
$15 only~色夠特別
一個palette就可以畫好有層次ge眼妝
就岩拎去1~2day trip
顯色度都好好
有似冇帶e/s base~
係冇打底ge情況下
都好出色同long lasting
而且細細粒可以快d用完
對我黎講係一大優點

$10店jewel eyecolor

之前想搵個紅色系ge palette
但紅色系難control
易化腫隻眼
去買$10 cheap cheap野
但粉質算幼
而且顏色比想象中易畫
無budget ge買佢岩哂
(支棒棒係自己放落去)

$10店目力眼影

台灣blog界hit左一排
又係$10 cheap cheap野
大創果然係一個好牌子
近得最多係啡個盤個base
已經冇左1/3
入面個liner gel唔用好過
但powder同base都算係咁
不過玩具太多
好耐冇玩過佢地



cameleon 36 e/s palette

hkd曾經好紅ge 36色palette
由於多色~岩岩開始玩彩色眼妝時好鍾意用佢
屬話珠光眼影~比較易handle
$6x有36隻色非常抵玩

love alpha 5色眼影

又係一個網上大熱產品
玩mac之後好少會買到岩心水ge開架
因為好多顯色度都唔夠
但呢盒不但色夠特別夠靚
而且顯色度好好
由其墨綠色好多大品牌都做到唔好
反而呢個平野就好出色




mini bourjois

台灣旅行戰利品
雖然好多人讚bourjois e/s
但呢幾粒ge色望落好靚
但畫出黎有d普通
唔知係咪mini b同bourjois唔同quality

不知名啡眼影

好細個~仲係化緊咪眼妝時買落
冷藏左好耐.........

mary quant single e/s

sales個時買$40@
hk少有多色ge matte e/s
但外型唔靚仔
只會係佢sales先入手






nars holiday palette (9947)

未用過~但好鍾意呢盤ge配色
個人覺得3個6色e/s palette中最多玩法






relvon soft on the eye

一出即買
因為dm個妝好靚
但買返黎畫左幾次個效果都唔夠好
可能係隻powder顯色度唔夠問題
台灣blogger話濕用效果差好遠
但暫時未試過

mac spiced chocolate quad

同場加影~眼影筆&眼線筆



nyx slim eyeline pencil
隻色好靚~但筆身較硬~比較難上色
難以取捨的一個pdt

mac powerpoint

我超級油眼用都會溶(黑色liner pencil我暫時未用過一隻唔會溶)
所以拎佢黎做下眼線
pencil畫出黎會冇咁惡
顏色多~價錢唔算貴
一般眼ge都會推
油眼就要小心d

mac pearlglie

跟suite arrasy出
帶好特別ge閃粉~令佢溶左少少個陣反而仲靚d
launch個陣迅速俾人掃清
無奈係LE~無得買返

mac dual edge

因為土耳其色太靚而買
但唔鍾意佢隻閃粉有d太大粒
好在幾軟身~易畫
可以推開當e/s~or e/s base

mac kohl power

好軟身ge e/l pen
當e/l用就溶硬(for me)
個exxa加持~教我畫係眼摺位
用手指或掃blend開個edge
再壓d鮮色ge e/s
會好有nars個d night series ge feel
畫clubbing look 岩哂
(小教學:如果壓mp ge old gold會變左隻好靚ge綠色~
係一個好容畫ge green smokey)

intergrate 眼影筆

台灣戰利品again~
趕時間用啡加灰黑畫係眼皮
再用手推開
下眼線用米金畫前2/3~黑色/啡色畫後1/3
靚哂~3分鐘就可以出門口

maybelline impact express

曾做過自家實驗
畫上手10秒後
用手點捽都捽唔甩
連用清灣力較低ge clensing milk都捽唔走
要用eye remover先卸到
而且d色好靚
$5x~非常抵玩

arrow
arrow
    全站熱搜

    yan~hapi 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()